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Public GIT Repository
try to make Engine::on_config_in_platform_done() useless my better placing Engine...
[simgrid.git] / include / simgrid / s4u / Engine.hpp
index c2ac4b0db0b36803259972d2be98f5b074606b86..a50747fa79c05762151db127a2b1af26ce2d0cba 100644 (file)
@@ -223,17 +223,21 @@ public:
  * right before the actual simulation starts. */
 extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void()> on_platform_created;
 
-/** Callback fired when the platform is about to be created (ie, just before the xml file is parsed) */
+/** Callback fired when the platform is about to be created
+ * (ie, after any configuration change and just before the resource creation) */
 extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void()> on_platform_creation;
 
+/** Callback fired when some configuration has be done directly in the XML file */
+extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void()> on_config_in_platform_done;
+
 /** Callback fired when the main simulation loop ends, just before the end of Engine::run() */
-extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void()> onSimulationEnd;
+extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void()> on_simulation_end;
 
 /** Callback fired when the time jumps into the future */
-extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void(double)> onTimeAdvance;
+extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void(double)> on_time_advance;
 
 /** Callback fired when the time cannot jump because of inter-actors deadlock */
-extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void(void)> onDeadlock;
+extern XBT_PUBLIC xbt::signal<void(void)> on_deadlock;
 
 template <class T> XBT_PRIVATE void netzoneByTypeRecursive(s4u::NetZone* current, std::vector<T*>* whereto)
 {