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Private GIT Repository
truc bidule
[prng_gpu.git] / prng_gpu.tex
index bc40b2d2670c13cc3b9b1978f9a8baf155ee0ff0..966dbaaf649a530ab15e9709710bab56a9ae11f8 100644 (file)
@@ -1111,20 +1111,20 @@ new be simply called CIPRNG, or ``the proposed PRNG'', if this statement does no
 raise ambiguity.
 \end{color}
 
-\subsection{Efficient PRNG based on Chaotic Iterations}
+\subsection{Efficient Implementation of a PRNG based on Chaotic Iterations}
 \label{sec:efficient PRNG}
-
-Based on the proof presented in the previous section, it is now possible to 
-improve the speed of the generator formerly presented in~\cite{bgw09:ip,guyeux10}. 
-The first idea is to consider
-that the provided strategy is a pseudorandom Boolean vector obtained by a
-given PRNG.
-An iteration of the system is simply the bitwise exclusive or between
-the last computed state and the current strategy.
-Topological properties of disorder exhibited by chaotic 
-iterations can be inherited by the inputted generator, we hope by doing so to 
-obtain some statistical improvements while preserving speed.
-
+%
+%Based on the proof presented in the previous section, it is now possible to 
+%improve the speed of the generator formerly presented in~\cite{bgw09:ip,guyeux10}. 
+%The first idea is to consider
+%that the provided strategy is a pseudorandom Boolean vector obtained by a
+%given PRNG.
+%An iteration of the system is simply the bitwise exclusive or between
+%the last computed state and the current strategy.
+%Topological properties of disorder exhibited by chaotic 
+%iterations can be inherited by the inputted generator, we hope by doing so to 
+%obtain some statistical improvements while preserving speed.
+%
 %%RAPH : j'ai viré tout ca
 %% Let us give an example using 16-bits numbers, to clearly understand how the bitwise xor operations
 %% are